środa, 14 grudnia 2011

Sephora Professionnel - Slanted Tweezers


Każda z nas poszukuje pęsety idealnej. Ja swoje poszukiwania zakończyłam jakiś czas temu, gdy otrzymałam od męża taki oto mały prezencik. Tak, tak mój mąż wie czasami, co jest mi do szczęścia potrzebne. W tym wypadku trafił idealnie. 
Pęseta jest marki Sephora z linii Professionnel. Jest bardzo dobrze wyprofilowana. Wygodnie można ją utrzymać w dłoni a co za tym idzie dokładnie manewrować. Zakończona jest skośnie i na tyle cieniutko, że możliwe jest "złapanie" nawet najmniejszego włoska. Końcówki są idealnie spasowane i póki co nie stępiły się. Jestem po prostu mega zadowolona. Jedynym minusem jest to, że dla ochrony końcówek pęsety nie została dodana żadna osłonka. Dlatego też, postanowiłam zachować plastikowe etui dla przechowywania mojego ulubieńca.
Zdecydowanie polecam zakup, bo ja już nie wyobrażam sobie depilacji brwi inną pęsetą aniżeli marki Sephora.



Cena: ???

Ocena: 10/10

Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz