piątek, 9 marca 2012

Osłonki na pędzle z ebay

Dzisiaj chcę Wam polecić osłonki "z metra" a konkretnie z 1m :) Ostatnio na jednym z blogów przeczytałam o możliwości zakupu takich osłonek na ebay za całe 0,99$



Długość takiej osłonki to 1m to na ile pędzli wystarczy taka długość zależy jak długie osłonki sobie przytniecie. Osłonka nie jest sztywna. Stawiając np. w kubku pędzle włosiem do dołu na osłonce się nie utrzymają, ale jeżeli chodzi ogólnie o suszenie to osłonki według mnie zapobiegają odszktałceniu pędzli i rozejściu się włosia w różne strony. Niestety, taka osłonka pasuje wyłącznie do pędzli do twarzy. Dla pędzli do oczu są zbyt szerokie.

Ja swoją osłonkę kupiłam u tego sprzedawcy:

Cena: 0,99$ (z darmową przesyłką)

Ocena: 10/10 - przy takiej cenie nie można się doszukiwać minusów

Kasia



5 komentarzy:

  1. Wow, jeszcze o tym nie słyszałam... Ciekawy patent!

    S.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna i przydatna rzecz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o prosze super ;) jak zianwestuje w lepsze pedzle to w to tez ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. czytałam już o nich, w zasadzie to przydałyby mi się. ;)

    OdpowiedzUsuń