niedziela, 25 grudnia 2011

Essence - Gel Look

Lakier nawierzchniowy - efekt żelowych paznokci






Pojemność 8ml. Termin ważności produktu niestety nie został podany przez producenta. Top Coat jest naprawdę gęsty i okropnie śmierdzi, nawet nie powiem, że pachnie nieprzyjemnie, on po prostu śmierdzi. Jeżeli chodzi o długość pędzelka to jest ona odpowiednia, natomiast szerokość pozostawia niestety wiele do życzenia. Dla mnie niestety zbyt wąski.

Szafa Essence już nie jedną z nas skusiła. Ja muszę się, że mnie kusi wręcz regularnie. Chociażby kolejnymi kolekcjami limitowanymi a czasami po prostu przeszukując szafę pragnąć ciekawostek. Tak też było tym razem. Ostatnio dopadła mnie lakieromania i różne ciekawe specyfiki mnie interesują.
Efekt żelowych paznokci... tak, to głównie to stwierdzenie mnie zaciekawiło. Ale jak to u mnie od początku. Lakier w aplikacji, jeżeli chodzi o narzędzie czyli pędzelek nie jest przyjemny. Pędzelek wąski w związku z czym troszkę musimy się "namachać". Lakier jest dość gęsty w swojej konsystencji i nałożenie cienkiej warstwy jest trudne. Lakier długo schnie co jest dla mnie wielkim minusem i ten wcześniej wspomniany zapach, kolejny ogromny minus! Co do samego efektu żelowych paznokci. Ja takiego nie zaobserwowałam a ów XXXL SHINE.... połysk jest może troszkę większy aniżeli w przypadku innych top coat'ów, ale bez szału. 
Produktu nigdy nie zakupię ponownie i sama również go nie polecam, bo według mnie producent nie zapewnił realizacji ani jednego z założeń, które postawił swojemu produktowi.

Ocena: 2/10

Cena: ok. 9zł

Kasia

1 komentarz:

  1. (hehe tak czytam Twojego bloga, na którego niedawo trawiłam i komentuję pokolei bo mam wiele do powiedzenia:P)
    A ja bardzo lubię ten lakier nawierzchniowy. Oczywiście efektu żelowych paznokci za bardzo nie widzę, ale połysk jest. Natomiast to co najbardziej mnie zdumiało to to, że on niesamowicie przedłuża trwałość lakieru na paznokciach. Normalnie lakier jest nie do zdarcia i nawet zmywaczem trudno go zmyć. Nie wiem czy trafiłam na jakiś wyjątkowy egzemplarz czy co? :P

    OdpowiedzUsuń