czwartek, 29 grudnia 2011

NYX - sharpener

Moja nowa miłość temperówka firmy NYX. Zakupiłam właśnie tę, ponieważ poszukiwałam dobrej temperówki, która będzie odpowiednia zarówno dla kredek cienkich/ standardowych oraz tzw. jumbo kredek. Nie ukrywam, że znaczenie miała również marka, która przemawia według mnie za jakością. Nie pomyliłam się. Temperówka jest bardzo ostra. Ostrzy dokładnie, nie zacina się nawet przy najtwardszych kredkach, co zdarzało mi się przy tanich temperówkach. Jest bardzo konkretnie zbudowana. Elementy są idealnie spasowane.




Temperówkę NYX zakupiłam na aukcji allegro. Cena według mnie była odpowiednia do jakości a co więcej przesyłka była darmowa. Poza tym uważam, że na "sprzęcie" nie ma co oszczędzać, bo jaki jest sens marnować czas i pieniądze kupując raz po raz temperówkę za 5zł. Poszukujemy i niby oszczędzamy, ale tak naprawdę tracimy i czas i pieniądze.

Ocena: 10/10

Cena: 12,99zł (allegro)

Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz