poniedziałek, 11 marca 2013

CATRICE COSMETICS - Kredka do brwi ze szczoteczką do stylizacji

Bardzo długo do stylizacji brwi używałam wyłącznie cienia. Zawsze powtarzałam "...cień i tylko cień" aż do momentu, gdy odezwała się moja kobieca natura i zapragnęłam zmian. Do kredek zraziłam się dawno temu po zakupie kredki essence. Nie wspominam tego najlepiej. Teraz zapragnęłam kredki licząc na szybsze i sprawniejsze aplikowanie.

Padło na Catrice w kolorze 020 Date With Ash-ton. Termin przydatności to 36 miesięcy od otwarcia, "wielkość" 1,6g. Made in Spain :)

Co do koloru to troszeczkę się zastanawiałam. Szczerze to tylko między 020 a 030. Zdecydowałam się na Ash-ton, gdyż jest to taki popielaty brąz. Wypróbowałam kolor na ręce i wydawał się OK. Gdy zaczynam go aplikować w domu to wygląda na ruudy? Podejrzewam, że to kwestia oświetlenia, bo gdy sprawdzam w ciągu dnia kolor moich brwi to jest on taki jak kolor samej kredki. Kredka jest miękka o konsystencji woskowej. Bardzo przyjemnie się aplikuje.


Kasia

4 komentarze:

  1. ja nie używałam ostatnio nic do stylizacji brwi, bo moja kredka się skończyła.. muszę kupić nową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić panda fotel podologiczny i jeszcze fotele podologiczne. Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet? Wybrałam sklep Newfacebeauty.pl, http://lampa-lupa.pl/, http://myjka-ultradzwiekowa.pl/, http://e-hurtownia-kosmetyczna.pl/.

    OdpowiedzUsuń