środa, 28 grudnia 2011

Ludzie, ludzie... PROMOCJE !!!

Mam nadzieję, że korzystacie z promocji jakie obecnie nam proponują sklepy oraz drogerie. Ja dzisiaj skorzystałam z dwóch. Mianowicie promocji w sklepie Orsay - swetry po 50zł. Zakochałam się i musiałam go mieć. Cóż...
Natomiast drugi zakup dokonałam w Perfumerii Marionnaud. Zakupiłam i Wam również polecam zestaw makijażowy firmy theBalm cosmetics - NUDE'tude w cenie -25%, czyli ok. 66zł z 89zł. Okazja :) Przypominam, że marka theBalm jest dostępna wyłącznie w Perfumerii Marionnaud, którą ja polecam. Fachowa i miła pomoc. Wracając do owej promocji i marki theBalm, to w Perfumerii Marionnaud są dostępne obecnie zestawy za ok. 72zł, w którym są m.in. bronzer Bahama Mama, róż Hot Mama oraz Stainiac. Promocja jest mega. Szczególnie, iż jeden produkt w regularnej cenie to kwota ok. 60zł. Tak więc, polecam, polecam, polecam...
Reszta promocji to oczywiście Sephora na cały makijaż -30% a pozostałe produkty nawet do -70%. W Douglasie również czekają na nas promocje na kosmetyki makijażowe, pielęgnację bądź perfumy.

P.S. Mam nadzieję już niedługo zaprezentować Wam moją nową paletę i może jakiś makijaż... :) Ostrzegam zachwytom nie będzie końca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz