sobota, 31 grudnia 2011

Maybelline New York - Color Sensational Szminka do ust

Z tej serii posiadam 4 pomadki, ale ten wpis poświęcę tylko jednej - 715 Choco Cream.


Długo zajęły mi poszukiwania idealnego nude. Nude, który będzie pasował do mnie i do mojego odcienia ust, bo jak się okazuje nude nude'owi nie równy :)
Zdecydowałam się na poszukiwania w szafie Maybelline, ponieważ z tej samej serii mam szminka w kolorze 530 Fatal Red. Choco Cream jest dla mnie idealna i innej najprawdopodobniej szukać nie będę. Poza tym już od dłuższego czasu jestem wierna Choco i lepszej nie znalazłam. Szminka ma dawać intensywny i głęboki kolor. W przypadku tego odcienia kolor nie jest tak intensywny i głęboki, bo według mnie z założenia taki nie powinien być.
Szminka jest ważna przez 24 miesiące. Nasadka to przejrzysty cieniowany brąz, natomiast opakowanie pomadki jest w kolorze srebra. Ładne, klasyczne. Zamknięcie jest pewne i nie musimy obawiać się, że pomadka otworzy się "podróżując" po naszej torebce.



Konsystencja jest kremowa i bardzo ładnie rozprowadza się na ustach. Nie podkreśla suchych skórek oraz nie zbiera się w załamaniach. Ze względu na swoja kremowa teksturę mam wrażenie dodatkowego nawilżenia. 

Pomadka ma delikatny choć wyczuwalny zapach. Dla mnie absolutnie nie przeszkadza a tylko umila korzystanie. Jedyne co teraz mogę powiedzieć to polecam.

Ocena: 9/10

Cena: 23zł

Kasia

3 komentarze:

  1. mam 3 odcienie tej szminki
    uwielbiam je:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful lipstic colour!! I love nude lipsticks! :)

    P.s. U are welcome to check out my fashion blog anytime! thecabinetoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor, dla mnie też by chyba pasował.

    OdpowiedzUsuń