piątek, 9 marca 2012

Hakuro - H55

Już od dawna poszukiwałam mojego idealnego pędzla do pudru. Początkowo zastanawiałam się nad Maestro seria 190 w rozmiarze 16, ale jakoś ciągnęło mnie do Hakuro. Chciałam po prostu spróbować, a że upatrzyłam sobie już nie jeden pędzel z tej firmy to H55 musiał zostać dołączony do tego zestawu. Różnica cenowa między Maestro a Hakuro to ok. 12zł na korzyść Hakuro.


Gdy tylko zobaczyłam ten pędzel - zakochałam się. Chyba, żadnego innego pędzla nie darzę taką sympatią jak właśnie H55. Jest niesamowicie miękki, gęsty ale nie za bardzo zbity, bo i taki nie powinien być. Włosie jest syntetyczne w kolorze trójkolorowym, w większej części w kolorze kremowym.
Pędzle do twarzy marki Hakuro charakteryzuje porządna drewniana rączka. Gdy trzymam ten pędzel w ręku to naprawdę mam wrażenie, że w ręku trzymam "kawał" dobrego pędzla.


Aplikacja pudru to sama przyjemność. Bardzo dobrze równomiernie rozprowadza puder, nie kumulując w jednym miejscu zbyt dużej jego warstwy. Jednocześnie w przypadku zbyt obfitej aplikacji bronzera dzięki temu pędzlowi możemy go ładnie rozetrzeć.



Pędzel bardzo dobrze się pierze. Jeżeli chodzi o suszenie to potrzebuje ok. 12-16 godz. Póki co nie zgubił ani jednego włoska. Kuleczka jest równo przystrzyżona, tak więc żaden włos nie wystaje. Sama metalowa . Na pewno nie ma żadnych luzów i póki co nie zapowiada się na to.

Zdecydowanie mogę polecić. Moja kolekcja Hakuro zdecydowanie się powiększy (już planuję zakup nowości Hakuro - H14)

Cena: 39,90 zł

Ocena: 10/10

Kasia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz