środa, 4 kwietnia 2012

Sally Hansen - INSTA-DRI anti-chip top coat

Jako mama mam wyjątkowo mało czasu na malowanie paznokci, a że jednak lubię mieć kolorek na paznokciach to wieczorem zabieram się za mój manicure. Do tej pory, gdy robiłam to wieczorem, po malowaniu odczekiwałam jakiś czas i szłam spać a rano ... lakier wygląda jak porysowany bądź odbity jest na nim wzorek z faktury poduszki bądź kołdry. Nieciekawie.
Postanowiłam zainwestować w wysuszacz. Słyszałam, że Essence ma w swoim asortymencie tego typu produkt, ale jak stawałam przed szafą to pamiętałam o wszystkim tylko nie o tym.
Wiedziałam, że tak będzie za każdym razem jak tylko wyjdę na zakupy a później żałowałam jak malowałam paznokcie, że jednak nie kupiłam. Zdesperowana zajrzałam na allegro a tam pojawił się on - INSTA-DRI Sally Hansen. Trochę poczytałam i się zdecydowałam. Cena jak się teraz okazało w stosunku do jakości i wydajności odpowiednia.


Niestety, moje pierwsze doświadczenia z tym produktem nie były najlepsze. Mianowicie, najpierw nakładałam base coat, później kolorek, top coat i na to wysuszacz. Po takiej aplikacji lakier już następnego dnia odpryskiwał a mnie delikatnie mówiąc szlak trafiał.
Teraz jak się Kasia doczytała wysuszacz jest sam w sobie top coat'em i tak go właśnie stosuję i jest super. Dokładnie jak producent opisuje po 30 sekundach lakier jest suchy, ale ja odczekuję zawsze troszkę dłużej dla pewności, że gdy zacznę coś robić nie będzie odcisków.

Buteleczka mieści 13.3 ml. Przy tym jest to bardzo wydajny produkt (zużycie, które widzicie na zdjęciu to ponad 2 miesiące częstego używania).

Cena: 15-18zł

Ocena: 10/10


Kasia

2 komentarze:

  1. Kurcze mam ten sam problem co ty! Kupuję go !

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego produktu jeszcze nie używałam i muszę to sprawdzić po twojej recenzji:P

    http://divasloungepl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń