wtorek, 10 stycznia 2012

Philips - suszarka do włosów SalonDry Control HP8182

... bo męża trzeba kochać. Tak. Suszarka, którą dzisiaj dla Was zaprezentuję jest jednym z dwóch prezentów gwiazdkowych. Jakiś czas temu wspominałam mężowi, że marzy mi się taka suszarka, która dwoma podmuchami zapewni mi suche włosy a że mam włosy krótkie to wierzyłam, że jest to realne... ha ha ha :)



"Suszy, modeluje i układa fryzurę dokładnie tak, jak chcesz.

SalonDry Control

Charakterystyka urządzenia
  • Dyfuzor suszy włosy, nie uszkadzając ich, zmniejsza skręcanie się i zwiększa objętość włosów, rozkładając równomiernie strumień powietrza, podnosząc je i maksymalnie zwiększając ich objętość. Działanie dyfuzora jest szczególnie widoczne, gdy używasz go na górze głowy lub przy cebulkach włosów, zapewniając piękne loki i sprężyste fryzury.
  • Wymaganą prędkość i temperaturę można dostosować w celu ułożenia idealnej fryzury. Sześć różnych ustawień zapewnia pełną kontrolę i pozwala precyzyjnie wykonać idealną fryzurę dostosowaną do Twoich potrzeb.
  • Działanie koncentratora polega na skupianiu nadmuchu powietrza poprzez jego uwalnianie przez otwór i kierowanie na konkretne obszary. To umożliwia precyzyjne modelowanie, wprowadzanie ostatnich poprawek i wykańczanie fryzury.
  • Wzmocnij swoje włosy natychmiast dzięki pielęgnacji jonowej. Naładowane ujemnie jony zapobiegają elektryzowaniu, poprawiają stan włosów i wygładzają łuski włosów w celu zwiększenia blasku i połysku. W rezultacie włosy stają się cudownie lśniące, gładkie i proste.
  • Profesjonaliści nie obędą się bez funkcji przycisku Cool Shot, który umożliwia korzystanie z intensywnego nadmuchu zimnego powietrza. Używa się go po ułożeniu włosów w celu wykończenia fryzury i nadania jej ostatecznego kształtu.
  • Pokryty gumą zaczep znajduje się na podstawie uchwytu i pozwala na przechowywanie w kolejnym położeniu, szczególnie wygodnym w przypadku wykorzystywania urządzenia w domu lub podczas pobytu w hotelu."
Źródło: www.philips.pl


Moje pierwsze wrażenia po rozpakowaniu suszarki to "wow, jaka ogromna". No niestety, jeżeli do tej pory ktoś używał małej, ale chyba standardowej wielkości suszarki to przy takim sprzęcie może doznać małego szoku. Pierwsze słowa to duża, ciężka, nieporęczna... ale ogólnie wspaniała! :) Przy użytkowaniu okazała się być już dla mnie niezastąpiona. Oczywiście, na początku musiałam się nauczyć sobie z nią radzić. Teraz w użytkowaniu stała się dla mnie bardzo wygodna.





Włączana przez ustawienie poziomu nadmuchu (poziomy I lub II). Możemy również ustawić poziom temperatury, gdzie również do wyboru mamy dwa poziomy. Jest to bardzo funkcjonalne i korzystne, szczególnie, gdy nie chcemy obciążać naszych włosów wysoką temperaturą. Dodatkowo możemy zdecydować się na nadmuch TurboBoost bez dodatkowego nagrzewania. Minusem w przypadku wersji Turbo jest to, że aby z niego skorzystać musimy wciąż trzymać przycisk. Dla mnie osobiście jest to niewygodne i raczej z tej opcji nie korzystam. Opcją z której również rzadko korzystam (niestety) jest CoolShot - zimny nadmuch, który ma pomóc nam w "nadaniu własnego stylu". Nie korzystam, ponieważ rano mam tylko czas na szybkie wysuszenie włosów i jako takie ich ułożenie. Aczkolwiek przeczytałam ostatnio, iż suszenie włosów chłodnym nadmuchem w przypadku włosów farbowanych może zapobiegać blaknięciu koloru. 
Opcją, z której korzystam zawsze jest Ion Boost - pielęgnacja jonowa. Ma nam to zapewnić proste i lśniące włosy. Co do tego, czy dzięki samej suszarce są proste... nie do końca. Moje włosy po całej długości są proste, ale grzywka nadal zakręcona tak jak i była. Z resztą trudno jest mi się wypowiedzieć, jeżeli suszarkę testowałam tylko i wyłącznie na krótkich włosach. Natomiast włosy są lśniące w ładny, naturalny sposób. Aby się o tym przekonać odstawiłam nawet odżywkę z Syoss, która do tej pory zapewniała mi super lśnienie i ładny wygląd moich włosów. 

W zestaw wchodzi oczywiście suszarka, koncentrator powietrza oraz dyfuzor.

Suszarka została wyposażona w wygodny zaczep do zawieszenie oraz kabel o długości 1,8 m. Co jest bardzo przydatne.

Ogólnie to chyba najbardziej jestem zadowolona z tego, że suszarka suszy w szybkim tempie, przede wszystkim dzięki mocy jaką posiada - 2200W. Jest funkcjonalna i jak dla mnie wygodna w korzystaniu a poza tym... to prezent od męża.

Cena: 95zł - 159zł

Ocena: 8/10

Kasia

3 komentarze:

  1. też ją niedawno zakupiłam i jestem bardzo zadowolona :) zupełnie nowa jakość

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ją już prawie rok. Też myślałam, że to przytrzymywanie guzika jest kłopotliwe, ale można się przyzwyczaić, znaleźć na to swój sposób :)

    OdpowiedzUsuń